• Op werkdagen voor 17u besteld, morgen in huis
  • Gratis bezorging vanaf €50
  • Altijd scherp geprijsd
Klantenservice
1 Bezorging
1.1 Hoe snel heb ik mijn bestelde artikelen in huis?

Wanneer de artikelen op voorraad zijn en u voor 17:00 uur heeft besteld, wordt uw bestelling de volgende dag aangeboden. Wanneer een artikel niet op voorraad is, heeft u over het algemeen binnen twee dagen uw bestelling in huis.  Wanneer de verzending langer gaat duren dan gepland zullen wij contact met u opnemen. 

1.2 Door wie wordt mijn pakket bezorgd?

Al onze pakketten worden standaard verzonden via PostNL.  

1.3 Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

Het is altijd mogelijk om uw bestelling op te halen, dat kan in overleg op werkdagen tijdens kantooruren. U kunt ons bellen of mailen om een afspraak te maken. 

1.4 Wat is de huidige status van mijn pakket?

U krijgt na een succesvolle bestelling een Track & Trace code van PostNL waarmee u de huidige status van uw pakket kunt zien. 

2 Retouren
2.1 Ik wil mijn product(en) retourneren, hoe werkt dat?

Zie de pagina voor informatie over het retour sturen van producten: Verzenden & Retourneren

3 Bestelling wijzigen
3.1 Ik was bezig met een bestelling en die wil ik nu afmaken, hoe kan ik verder gaan met mijn bestelling?

Als u een account heeft, kunt u inloggen en verder gaan met uw bestelling. Wanneer u als gast de bestelling heeft gemaakt, moet u opnieuw de bestelling aanmaken.  

3.2 Ik heb de bestelling al afgerond en nu wil ik er nog wat aan toevoegen, kan dat?

Wanneer uw product nog niet is verzonden, is het mogelijk om hier nog wat aan toe te voegen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. 

4 Annuleren
4.1 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Wanneer u uw bestelling wilt annuleren kunt contact opnemen met de klantenservice. 

4.2 Ik wil mijn bestelling annuleren terwijl ik al heb betaald, is dat mogelijk?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wanneer uw bestelling nog niet is verzonden kan het pakket wellicht op tijd worden geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is, kunt u altijd uw producten retour zenden. 

5 Betaling
5.1 Wat voor manieren zijn er om te betalen?

Op de volgende pagina kunt u meer informatie vinden over de betaalmethodes: Betaalmethodes

5.2 Ik woon in België, kan ik dan wel via deze website bestellen?

Ja, u kunt ook bestellen en betalen wanneer u in België woont. De betaalmogelijkheden die u dan heeft zijn Mister Cash, Paypal of overboeking. 

5.3 Er is tijdens de betaling een fout opgetreden en nu is de betaling niet gelukt, wat moet ik nu doen?

U kunt contact opnemen met de klantenservice wanneer er een fout optreedt tijdens de betaling. 

6 Verzendkosten
6.1 Wanneer betaal ik verzendkosten?

Wanneer uw bestelling minder dan €50,00 bedraagt betaalt u verzendkosten. Wanneer uw bestelling van onder de €50,00 een dartboard bevat, betaalt u €4,95 verzendkosten. Als uw bestelling geen dartboard bevat, betaalt u €3,95. U betaalt vanzelfsprekend geen verzendkosten wanneer u ervoor kiest om uw bestelling op te halen.

7 Producten
7.1 Worden de dartpijlen, shafts en flights per stuk of per 3 verkocht?

Al deze producten worden per drie verkocht. Voorbeeld: Wanneer er bij de productpagina flights een 1 staat links van de winkelwagen knop, dan ontvangt u één setje, oftwel drie flights. 

7.2 Passen alle surrounds altijd om een dartboard, ongeacht het merk?

Ja, omdat alle dartboards dezelfde maat hebben, passen surrounds altijd. 

Neem contact op
* Verplichte velden